Умови повернення

Інструкції для замовлення: При створенні замовлення потрібно додати посилання на необхідну послугу у правильному форматі: для передплатників посилання повинно мати вигляд https://www.instagram.com/my_profile/, а для лайків - у вигляді https://www.instagram.com/p/a2s3d4f5g6/. Під час вибору кількості послуг слід звернути увагу на мінімальні та максимальні значення послуги. Перевірте правильність посилання у кошику замовлення. Якщо Ви помилилися та вказали неправильне посилання, то після оплати виправити вже буде неможливо. Якщо посилання не існує, наприклад, на обліковий запис або на неіснуючий пост для накрутки лайків, то гроші можна повністю повернути. Якщо ви вказали чужий (існуючий) обліковий запис замість свого, то послуга буде надана саме на той обліковий запис, який вказаний у замовленні, і повернення коштів буде неможливим. Ціни та умови послуг можуть змінюватися без попередження. Швидкість виконання замовлення залежить від навантаження. За статистикою, всі замовлення обробляються протягом 10-30 хвилин, але можливі затримки. Статус та поточний стан замовлення можна переглянути на сторінці або в особистому кабінеті. Статуси оновлюються раз на хвилину. Ми не несемо відповідальності за будь-які збитки, які можуть бути завдані Вам або Вашому бізнесу. Інстаграм не застосовує санкції до облікових записів під час нашої накрутки, але якщо це станеться, ми не нестимемо відповідальності.

    

Як отримати повернення коштів за наші послуги? Якщо ви вибрали послугу з гарантією, то списання не відбудеться протягом гарантованого терміну. Але якщо ви вибрали послугу без гарантії, то списання може статися в будь-який час і немає можливості на докрутку. Також, коли послуги були повністю виконані, повернення коштів не передбачається.

    

Тепер розглянемо умови повернення коштів. Повернення коштів буде здійснене у таких випадках: якщо послуга не була виконана через неправильне посилання, яке не існує; якщо послуга не була запущена протягом доби (запуск можна перевірити в статусі кожного замовлення); якщо замовлення було оформлено більше трьох діб тому, але оплата так і не надійшла (в цьому випадку замовлення автоматично скасовується).

    

Але є й такі випадки, коли кошти не можуть бути повернуті: якщо ви ввели неправильне посилання на свою сторінку, яка існує; якщо послуга виконана повністю і є підтвердження про це в статусі завдання.

    

Якщо вам потрібно отримати повернення коштів, ми здійснимо його за допомогою скасування вашого платежу.